Lønadministration – vi sørger for at lønnen i din virksomhed kører

I Kon10 tror vi på, at din virksomhed kører allerbedst, når du har tid og overskud til de vigtige ting. Det er derfor, at vi har specialiseret os i opgaver, som letter din hverdag.

Lønnen til dine ansatte er et af de områder, der bare skal være i orden. Men den månedlige løn kan være en uoverskuelig opgave, når mange andre ting, også kræver jeres opmærksomhed.

I Kon10 klarer vi lønnen for jer uden besvær. I mailer os blot, hvis en ansat har holdt ferie, har været syg eller lignende. Vi sørger for, at lønsedlen dukker op i e-boks hos jeres medarbejdere og for at lønnen bliver udbetalt.

Står I overfor at skulle ansætte en ny medarbejder eller måske en lærling, er vi også behjælpelige med at finde ud af den rette løn og alle de påkrævede tillæg. Det giver jer tid til at fokusere på den nye medarbejder.