Bogholderi – Lad os klare bogføringen

Vi klarer alle dine bogføringsopgaver, så du kan fokusere på din virksomhed.

Lige nu har vi fokus på digitalisering af bogholderiet, og kan hjælpe dig med at blive helt digital i alt fra ordrestyring, økonomisystem, løn- og timeregistrering. Med ét system, der integrerer alle dine administrative opgaver, bliver dine arbejdsgange automatiseret, og den tid vi sparer på at klare din bogføring og lønadministration, bruger vi på at rådgive dig til gavn for din virksomheds bundlinje.

Vi går op i, at det går godt for vores kunder. Derfor er det vigtigt for os at have en tæt dialog med vores kunder. Efter hver bogføring, sender vi en status, hvor vi vedhæfter en liste over eventuelle bilag, der må mangle. Vi sender en debitorsaldoliste, så man hele tiden har styr på, hvilke kunder, der ikke har fået betalt. Hvis du ønsker andre informationer, så sørger vi også for det.

Hos Kon10 skræddersyer vi med andre ord bogføringen efter dit behov. Nogle har mange bilag og har derfor behov for, at vi løbende bogfører. Så aftaler vi en fast ugedag, hvor vi klarer det hele. For andre er behovet anderledes. Vi bestræber os på, at bogholderiet er tilpasset dine ønsker og behov.

Som nystartet virksomhed er der mange ting, som kan virke uoverskuelige. Vi har stor erfaring med at hjælpe virksomheder i gang. Vi kan hjælpe dig med adgangen til regnskabsprogram, bestilling af medarbejdersignatur, adgang til kontokik via banken og meget mere. Vi sørger altså for, at du som nyopstartet kommer godt i gang uden at gå død i alt det administrative, der er, når man starter et firma.